Tietoja meistä

Oma kuva
Olemme kokeilunhaluinen aviopari, mies (M) vuosimallia -83, nainen (N) -74. Rakastamme seksiä ja harrastamme sitä PALJON. Tässä blogissa kerromme kokemuksistamme ja ajatuksistamme.

tiistai 17. helmikuuta 2015

Kokemuksia ja tuntemuksia ryhmäseksistä

Päästiin tosiaan N:n kanssa kokeilemaan neljän kimppaa ja täytyy sanoa, että aika ristiriitaisia tunteita tämä kokemus on herättänyt. Tässä kertomus minun näkökulmastani. Jätän turhat pohjustukset pois ja  siirryn suoraan asiaan.

Heti alkuun täytyy sanoa, että naisten välinen seksi oli kyllä kiihottavaa katseltavaa. N nuolemassa ja sormettamassa pillua, hyväilemässä rintoja ja ottamassa vastaan samanlaista käsittelyä naiselta. Kiihottavaa oli myös se kun molemmat naiset olivat kullini kimpussa ja se, kun sain sormettaa kumpaakin naista yhtäaikaa ja molemmat tuntuivat nauttivan tästä, vaikkakin tämän toisen naisen tuntemusten aitous jäi hieman epäselväksi. Yksi asia, jota olin odottanut ryhmäseksiltä, oli kullin imeminen. Sen pääsin myös kokemaan ja sekin  tuntui hyvältä. Yllätyin siitä, kuinka estottomasti homma lähti loppujen lopuksi käyntiin, koska olin alunperin kuvitellut ujostelevani, varsinkin toisen miehen edessä. Ujous taisi kuitenkin iskeä siinä kohtaa, kun mies alkoi imeä minua. Toisaalta se tuntui hyvältä, mutta erektion kanssa oli silti ongelmia.

Tämä toinen mies oli kova yllyttämään minua panemaan hänen naistaan ja minä tein työtä käskettyä, joskaan en saanut siitä paljoa irti. Se ei tuntunut siltä, mihin olen N:n kanssa tottunut; jatkuva pieni puristus ja hankaus, pillun seinämät hieroo kullin kärkeä ja saan N:n lantion juuri sellaiseen asentoon, minkä tiedän olevan molemmille hyvä. Mutta se ei ollut mitään tällaista, se tuntui sellaiselta ensikertalaisen sohimiselta, enemmän nautin sormettamisesta, niin ja kävihän siellä koko käsikin. Aluksi yritin varovasti työntää, kunnes tämä nainen otti kädestäni kiinni ja ohjasi sen väkisin rannetta myöten sisään. Tämän jälkeen en  tuntenut lainkaan sääliä, vaan survoin rajusti nyrkkiä pilluun niin kauan, kunnes nainen käski lopettaa.

Myös N sai vierasta ja aluksi se kiihotti minua. Vieras mies jalkovälissä, samalla kun minä panen suuhun. Se oli kiihottavaa niin kauan, kunnes mies oli laueta N:n sisään. Siinä vaiheessa mustasukkaisuuden aalto pyyhkäisi lävitseni ja hetken ihmettelin, että tuliko se? Kun tajusin, että niin ei käynyt, sain jätettyä nämä tunteet taka-alalle. Jälkeenpäin olen miettinyt, että mikäköhän minussa on vikana, kun annan toisen miehen panna vaimoani.

Olimme tyydyttäneet toisiamme ristiinrastiin, välillä omaa, välillä vierasta ja minä olin pidätellyt orgasmia jo pidemmän aikaa kun nainen alkoi runkata minua, kieltään samalla käyttäen. Ranneliike kiihtyi ja kiihtyi, luulin pystyväni jatkamaan. Oltiin sovittu N:n kanssa, että laukean ainoastaan hänen toimesta, mutta toisin kävi. Viimeiseen asti olin varma sietokyvystäni, mutta kun tulee niin tulee. Yritin vielä pelastaa tilannetta kääntymällä N:n puoleen, ehtimättä kuitenkaan muuta, kuin laueta N:n kasvoille ja jälkeenpäin selvisi, että taisin tehdä tällä liikkeellä vielä enemmän hallaa.

Yleensä kokemukset ovat rikkautta, mutta tällä hetkellä ei kyllä siltä tunnu. Ei kai seksin kuulu aiheuttaa huonoa omaatuntoa, häpeää, pelkoa, mustasukkaisuutta, katumusta...

Ehkä tämä ei ollut meitä varten, mutta tulipahan koettua. Sitäpaisi kyllä se oma kumppani on se, joka tuntee ja tietää parhaiten ja jonka kanssa voit olla oma estoton itsesi ;)


-onnellinenM

2 kommenttia:

  1. Olettehan huomanneet Googlen uudet tylsät säännöt: http://www.zdnet.com/article/google-bans-explicit-adult-content-from-blogger-blogs/

    Täällä mm. siitä keskustelua suomeksi:
    http://puremuablog.blogspot.fi/2015/02/vaaryytta.html

    Kannattaa siis poistaa seksikuvat pian, ettei blogianne muuteta yksityiseksi. :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskin nyt on taas annettu erilainen ilmoitus asiasta: https://productforums.google.com/forum/#!msg/blogger/jAep2mLabQY/QoeSCDID79YJ

      Poista